VIND EEN LEASE AUTO

BEREKEN UW LEASETARIEF EN ONTVANG BINNEN 24 UUR EEN FINANCIAL LEASE VOORSTEL!

VIND EEN LEASE AUTO

BEREKEN UW LEASETARIEF EN ONTVANG BINNEN 24 UUR EEN FINANCIAL LEASE VOORSTEL!

Merk Lotus
Model EVORA
kilometerstand 1234356 KM
Carrosserie Sportwagen/Coupé
Kleur Zwart
Motorinhoud 3456 cc
Vermogen 206 kW (281 pk)
Transmissie Handgeschakeld
Bouwjaar 22-02-2013
Deuren 2
Brandstof Benzine
BTW/Marge marge
Kenteken R-842-XL
airbag bestuurder
airbags (voor)
airconditioning
boordcomputer
centr. deurvergr. (afstandbediening)
electr. bedienbare buitenspiegels
electr. bedienbare ramen (voor)
in hoogte verstelbaar stuur
lederen bekleding
lichtmetalen velgen
metallic lak
radio/cd speler
sportstoelen
stuurbekrachtiging
xenon verlichting
Algemene informatie
Modelreeks: apr 2009 - jan 2015

Technische informatie
Koppel: 342 Nm Aantal cilinders: 6

Transmissie
: 6 versnellingen

Handgeschakeld

Aandrijving
: Achterwielaandrijving Acceleratie (0-100): 5

1 s Topsnelheid: 261 km/u Ledig gewicht: 1.382 kg Wielbasis: 258 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 2 Milieu Energielabel: F Verbruik Gemiddeld brandstofverbruik: 9

3 l/100km (1 op 10

8) Brandstofverbruik in de stad: 13

2 l/100km (1 op 7

6) Brandstofverbruik op de snelweg: 7

1 l/100km (1 op 14

1) Financiële informatie Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 495 afleverkosten. Motorrijtuigenbelasting: geen De Lotus Evora In 2008 werd een prachtige sportwagen gelanceerd

met de hand gebouwd in Groot-Brittannië

ontwikkeld onder de projectnaam Project Eagle

beter bekend als de Type 122. Het was een langverwachte en broodnodige GT-auto met een luxer gevoel

precies zoals Chapman wilde dat de richting van Lotus opging. Een mix van avant-gardistische styling en ingenieuze techniek van Lotus-auto's. De Evora deelt de gebonden aluminiumtechnologie die als pionier in de originele Elise werd gepionierd

maar werd gebouwd in drie onafhankelijke modules

bestaande uit een centrale kuip en secties voor voor en achter. De Evora heeft een sportgerichte ophanging

waarbij gebruik wordt gemaakt van draagarmen die net zo licht zijn als die van de Elise

maar twee keer zo stijf. Ondanks dat ze langer

breder

en laten we zeggen

een tikje zwaarder zijn dan de Elise. Dit specifieke model profiteert van de 2+0-opstelling

samen met cruise control en airconditioning. De kers op de taart

een handgeschakelde versnellingsbak. Uitgerust met de volledig kogelvrije en prachtige vermogensafgifte van de VVT-I dohc

3.5 V6 afkomstig van Toyota die je 280 pk geeft

meer dan 240 km/u en een 0 -100 km/u van onder de 5 seconden. Het interieur weerspiegelt de lijnen van het exterieur met een zwevende console in het midden van het dashboard

en de leren band die als een hoepel vanaf het dashboard rond de deuren en de zijkanten van de cabine en over de stoelen loopt. De Evora is duidelijk een meer ergonomisch gerichte auto en biedt de meest comfortabele cabine die Lotus ooit heeft geproduceerd. Dat maakt dat het veel gemakkelijker is om in en uit te stappen dan een Elise. Als je van autorijden en de zintuiglijke spanning van sportwagens houdt

moet de Evora op je shortlist staan. Het is de fysieke feedback die het geeft dat het zo speciaal maakt

samen met richtingveranderende eigenschappen die een prima ballerina waardig zijn. Op de goede weg

dat wil zeggen een kronkelende

lege weg

zijn maar heel weinig auto's van welke prijsklasse dan ook zo leuk. Wat in de eerste plaats opvalt

is de rijkwaliteit. Onze Lotus-ingenieurs zeggen dat de Evora werd vergeleken met Jaguars voor soepelheid

wat te zien is. Dan komt de besturing: scherp

direct en responsief

waardoor u

de bestuurder

de weg voelt zoals geen enkele andere auto met elektrische ondersteuning dat kan. U zult een heel lange weg moeten afleggen voordat u een auto vindt die beter handelt

ongeacht de prijs. Het chassis is strak en ook heerlijk uitgebalanceerd. Deze auto is voorzien van een aantal uitstekende opties

zoals: Rode Remcapilers Zwarte legeringen Sport knop Sportuitlaat Zwart lederen Recaro-stoelen Lage kilometerstand Neem vandaag nog contact op met het verkoopteam om uw proefrit te boeken! The Lotus Evora A stunning sports car hand built in Britain

developed under the project name Project Eagle

or better known as the Type 122 - was launched 2008. It was a long awaited and much needed GT car with more luxurious feel

just as Chapman wanted the direction of Lotus to be heading. A blend of avant-garde styling and ingenious engineering from Lotus cars

the Evora shares the bonded aluminium technology pioneered in the original Elise

but was built in three independent modules comprising a central tub and sections for front and rear. The Evora has a sports-orientated suspension set-up

employing wishbones that are just as light as those equipped on the Elise but twice as stiff

despite being longer

wider and a shall we say a touch heavier then the Elise it very much has the Lotus handling characteristics. This particular model benefits from the 2+0 set up

along with cruise control and aircon

the cherry on the cake

a manual gearbox. Equipped with the completely bullet proof and beautiful power delivery of the VVT-I dohc

3.5 V6 sourced from Toyota giving you 280 BHP

capable over well over 240 KPH and a sub 5 seconds 0 -100 KPH. The interior echoes lines of the exterior with a floating centre dash console

and the leather band running as a hoop from the dash right around the doors

cabin sides and across the seats. The Evora is clearly a more ergonomically focused car and offers the most comfortable cabin Lotus had ever produced and is far easier to get in and out of then an Elise. If you love driving and the sensory thrills of sports cars

the Evora must be on your shortlist. It's the physical feedback it gives that makes it so special

together with direction-changing qualities worthy of a prima ballerina. On the right road

that is

a twisting

empty one

very few cars of any price bracket are as much fun. What strikes you will first be the ride quality. Our Lotus engineers say the Evora was benchmarked against Jaguars for smoothness and it shows. Then comes the steering: sharp

direct and responsive

allowing you

the driver to feel the road in a way no other power-assisted car can. You'll need to go a very long way before you find a car that handles better

regardless of price point. The chassis is taut and wonderfully balanced

too. This car has been equipped with some excellent options

such as: Red Brake Capilers Black Alloys Sports Button Sports Exhaust Black Leather Recaro Seats Low Mileage Reach out to the sales team today to book your test drive! = Bedrijfsinformatie = Voor meer informatie over deze auto kunt u contact opnemen met Willem van der Kooi op +31(0)30-4100490 of via Willem@vanderkooisportscars.nl. Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Van der Kooi Sportscars niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet door een tekeningsbevoegde is ondertekend. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-

zet-

prijs-

en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.

Bel mij binnenkort

Ik heb een vraag

Deze auto wil ik